Pro média

Vyberte:     

Ombudsman ČSOB a jeho tým vloni vyřizovali podání klientů v průměru za čtyři dny

Tisková zpráva | 11. duben 2017

Stále více klientů z celé skupiny ČSOB kontaktuje Ombudsmana. Jsou to většinou klienti ČSOB, Ery Poštovní spořitelny, ale i ČSOB Pojišťovny, Hypoteční banky nebo klienti ostatních členů skupiny ČSOB. Ombudsman ČSOB spolu s kolegy z celé skupiny spolupracuje na řešení jejich podání.

Celá zpráva >>
 

Klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny mohou vybrat bezkontaktně již ze 100 bankomatů po celé republice

Tisková zpráva | 03. duben 2017

Bezpečnost a jednoduchost inovativního řešení při výběru z bankomatu si klienti velice pochvalují a banka jim proto vychází vstříc. Za pouhých pár měsíců od spuštění pilotního provozu mohou klienti bezkontaktně vybírat z celkem 100 bankomatů, stačí jim k tomu prosté přiložení platební karty či nálepky nebo nově i telefon s aplikací ČSOB NaNákupy. Stý bezkontaktní bankomat byl nainstalován na pobočce ČSOB v Blansku. Průměrná požadovaná hotovost se pohybuje okolo 3 800 korun.

Celá zpráva >>
 

Češi se naučili platit mobilním telefonem, využití aplikace ČSOB NaNákupy rychle roste

Tisková zpráva | 09. březen 2017

Více než patnáct tisíc klientů ČSOB a Ery Poštovní spořitelny si už aktivovalo aplikaci ČSOB NaNákupy. Od loňského léta lze aplikací v mobilu platit v obchodech, nově umožní autorizaci plateb také prostřednictvím otisku prstu. V rámci běžící kampaně mohou navíc noví i stávající klienti získat za platby mobilem zajímavé finanční bonusy.

Celá zpráva >>
 

Monika Buřičová novou mluvčí Poštovní spořitelny

Tisková zpráva | 01. březen 2017

Na pozici tiskové mluvčí Poštovní spořitelny nastupuje od března Monika Buřičová. Ve funkci tak nahrazuje Martinu Slavíkovou, která z ČSOB odešla v prosinci minulého roku. Kromě komunikace Poštovní spořitelny bude mít Monika na starost i vybrané projekty skupiny ČSOB.

Celá zpráva >>
 

ČSOB nově nabídne službu eScribe pro lidi se sluchovým postižením i na svých pobočkách

Tisková zpráva | 01. březen 2017

Od března tohoto roku mohou klienti nově využít službu eScribe v 97 vybraných pobočkách ČSOB, kde jsou pracovníci plně připraveni komunikovat s lidmi se sluchovým handicapem. Přepis mluvené řeči už několik let úspěšně funguje ve všech finančních centrech Era Poštovní spořitelny a také na poštách. Tuto jedinečnou a bezplatnou službu zajišťuje sociální firma Transkript online, která zaměstnává i nevidomé přepisovatele.

Celá zpráva >>
 

ČSOB zaznamenala rekordní výsledky v prodeji půjček. Objem nově poskytnutých půjček vzrostl o polovinu.

Tisková zpráva | 16. únor 2017

Rok 2016 byl pro ČSOB velmi úspěšný, především pak v oblasti úvěrů. Celkový objem poskytnutých půjček se vyšplhal na více než 14 miliard korun, což je zhruba o 5 miliard korun více než v roce 2015. Nejvýrazněji se na tomto narůstu podílely konsolidace, k rekordnímu úspěchu rovněž napomohly zajímavé akční nabídky poskytnuté klientům v průběhu celého roku a silné televizní kampaně.

Celá zpráva >>
 

Rok 2016 pro ČSOB: Přinášíme inovace do každodenního života našich klientů. Růst obchodních objemů a vynikající kvalita úvěrů.

Tisková zpráva | 09. únor 2017

Silný růst obchodních objemů, vynikající kvalita úvěrů a stabilní náklady byly vykompenzovány klesající marží a nižšími výnosy z poplatků a provizí. Čistý zisk meziročně vzrostl, podpořen jednorázovým výnosem z prodeje podílu ve společnosti VISA Europe. Úvěrové portfolio se zvýšilo. Za jeho růstem stál pokračující růst hypoték a zrychlující spotřebitelské financování.

Celá zpráva >>
 

Obchody lákají na lednové výprodeje a Češi nepřestávají nakupovat

Tisková zpráva | 16. leden 2017

Měsíc leden představuje pro obchodníky jedno z nejziskovějších období roku. Lidé využívají slevy k nákupu elektroniky či vybavení na zimu a hned po finančně náročných svátcích utrácí další vysoké částky. Objemy transakcí navíc meziročně rapidně rostou. Více než kdy dřív využívají klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny také možnosti reklamace a výměny zboží, počet vrácených transakcí vzrostl na začátku roku o desítky procent.

Celá zpráva >>
 

Skřítci pomohli Poštovní spořitelně výrazně zvýšit objem poskytnutých půjček

Tisková zpráva | 12. leden 2017

Sázka na komunikaci, která prostřednictvím skřítků akcentovala dostupnost, jednoduchost, přátelskost, důvěryhodnost a férovost poštovních půjček, vyšla. Komunikační kampaň Poštovní spořitelny, která odstartovala loni na jaře a běžela ve dvou vlnách, je lidmi vnímána pozitivně a zároveň přispěla k prodeji největšího objemu půjček v historii Poštovní spořitelny.

Celá zpráva >>
 

Aplikace SmartBanking ČSOB slaví pět let a téměř 600 tisíc stažení

Tisková zpráva | 09. leden 2017

Už pět let mohou klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny využívat služby SmartBanking, díky které mají své finance kdykoliv po ruce. Aplikace, která od roku 2012 zaznamenala na šest set tisíc stažení, je dostupná nejenom na stolních počítačích, tabletech a smart telefonech, ale nově i na chytrých hodinkách Apple Watch a Android Wear.

Celá zpráva >>