Často kladené otázky

Je možné si vypnout funkci "Zjednodušené potvrzování plateb"? Pokud ano, tak kde?

Tzv. "zjednodušené potvrzování plateb" nabízí pouze vylepšené internetové bankovnictví, do kterého se klienti přihlašují ČSOB Identitou. Funguje u úhrad mezi důvěryhodnými a vlastními účty a u plateb do 500 Kč. Pokud si i je přejete potvrzovat SMS nebo Smart klíčem či certifikátem, můžete si tuto funkci vypnout v Portálu ČSOB Identity.

Jak přesně ve vylepšeném Internetovém bankovnictví funguje tzv. "důvěryhodný účet"? A  jak do jejich seznamu nějaký přidám?

Pokud si vybraný účet přidáte mezi důvěryhodné, pak platby na něj nebudete muset v budoucnu již potvrzovat SMS klíčem, Smart klíčem ani certifikátem. Prostě platbu rovnou odešlete.

Na seznam důvěryhodných účtů si vybraný účet přidáte při zadávání platby – v prvním kroku formuláře pod políčkem “číslo účtu” zvolte "přidat účet mezi důvěryhodné".

Seznam důvěryhodných příjemců naleznete ve “Vzorech” (menu / Platby / Vzory), kde můžete příjemce ze seznamu i odebrat.

Změnily se mi nějak limity v elektronickém bankovnictví, do kterého se přihlašuji ČSOB Identitou?

Ano, změnily. Dosud byly limity nastaveny tzv. dle kanálu (např. zvlášť pro internetové a zvlášť pro telefonní bankovnictví) a také zvlášť pro každý produkt. K tomu jsme zavedli nové limity podle potvrzovací metody (SMS klíč / Smart klíč / certifikát). Takže maximální výše, kterou budete moci převést přes internetové bankovnictví při potvrzení SMS klíčem, bude jiná než při použití Smart klíče.

Koukám, že ve vylepšeném internetovém bankovnictví, do kterého se již přihlašuji svou ČSOB Identitou, mám jiné limity než v předchozím internetovém bankovnictví. Jak si je můžu změnit?

Ve vylepšeném internetovém bankovnictví si můžete limity změnit sami přímo na dané stránce (jako v předchozím internetovém bankovnictví), případně stačí zavolat na naši infolinku +420 495 300 300 či se u nás stavit v kterékoli pobočce.

ČSOB Identitu jsem si nastavila, ale nestihla jsem si ji aktivovat přes odkaz v potvrzovacím e-mailu. Co mám dělat?

Z bezpečnostních důvodů platí odkaz v potvrzovacím e-mailu 7 dní. Pokud jste si ČSOB Identitu nestihla aktivovat, stačí se znovu přihlásit do stávajícího internetového bankovnictví či aplikace ČSOB Smart – znovu se tak spustí nastavení ČSOB Identity a obdržíte tak e-mail s novým odkazem.

Kde naleznu smluvní dokumenty, které jsem podepsal při založení ČSOB Identity?

Najdete je ve vylepšeném internetovém bankovnictví, do kterého se již přihlásíte s ČSOB Identitou – hledejte na úvodní stránce dlaždici “Moje schránka” a v ní složku “Dokumenty”.

Jak promazat mezipaměť a cookies v prohlížečích?

Zpět