Přejít k obsahu
Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Upozornění na nedostupnost služeb Elektronického bankovnictví Ery a Poštovní spořitelny v sobotu 21.10.2017

16.10.2017

Vážení klienti,

v rámci plánované údržby aplikací elektronického bankovnictví dojde v sobotu 21.10.2017 od cca 0:00 hodin do cca 18:00 hodin k odstávce následujících služeb:

  • Era Internetové bankovnictví,
  • Era portál,
  • Era Smartbanking,
  • Era Telefonní bankovnictví.

Omlouváme se tímto za komplikace spojené s touto údržbou a doufáme, že i nadále zůstanete spokojenými uživateli elektronického bankovnictví Ery a Poštovní spořitelny.

Vaše Era a Poštovní spořitelna