Přejít k obsahu
Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Pozor na podvodný průzkum zasílaný jménem ČSOB

08.12.2016

Rádi bychom vás upozornili na podvodný průzkum označený jako speciální průzkum ČSOB a podepsaný jménem naší společnosti.

Tento průzkum je zasílán e-mailem, ve kterém se za vyplnění slibuje 2000 Kč. Jedná se podvrh, který se snaží z účastníků vylákat citlivé informace. E-maily jsou zasílány z adresy pruzkum2000@centrum.cz a odpověď útočník požaduje zaslat na adresu pruzkumcsob@email.cz. Tyto adresy se mohou v čase měnit. V prvním kroku je po např. požadováno zaslání kopie občanského průkazu. Doporučujeme na takovéto zprávy nereagovat a v žádném případě nikomu nezasílat kopii občanského průkazu.

Buďte prosím maximálně obezřetní a v případě pochybností neváhejte kontaktovat Helpdesk elektronického bankovnictví na telefonním čísle: Era a Poštovní spořitelna 495 800 121