Přejít k obsahu
Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Spustili jsme pro vás vylepšené internetové bankovnictví

27.09.2017

27. září jsme pro vás spustili vylepšené internetové bankovnictví. Nově bude ještě přehlednější a zároveň v něm vyřídíte všechno na jednom místě, bez potřeby se kamkoli proklikávat. Přihlásit se do něj jednoduše jako dosud – přes naše webové stránky. Vzhled přihlašovací stránky se sice změnil, přihlašovací údaje vám ale zůstaly stejné.

Kompletní přehled nejen všech změn a vylepšení, ale i informační video či odpovědi na časté dotazy najdete na www.erasvet.cz/novinkyIB.