Přejít k obsahu
Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Aplikace SmartBanking ČSOB slaví pět let a téměř 600 tisíc stažení

09.01.2017

Už pět let mohou klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny využívat služby SmartBanking, díky které mají své finance kdykoliv po ruce. Aplikace, která od roku 2012 zaznamenala na šest set tisíc stažení, je dostupná nejenom na stolních počítačích, tabletech a smart telefonech, ale nově i na chytrých hodinkách Apple Watch a Android Wear.

Klienti využívají aplikaci SmartBanking především k zadávání jednorázových tuzemských plateb, kontrole zůstatku peněz na účtu, ale třeba také lokalizaci nejbližšího bankomatu a pobočky banky. „V roce 2016 klienti ČSOB převedli měsíčně až tři miliardy korun, což představuje oproti průměrnému měsíci předchozího roku nárůst o 40 procent," konstatuje Milan Dolanský, manažer útvaru Digitální produkty a služby ČSOB. Tento nárůst také ukazuje na rostoucí zájem o využívání služby.

ČSOB spustila službu 1. ledna 2012 a po roce svého fungování rovnou obdržela ocenění Mobilní aplikace roku. V roce 2013 navíc následovalo předání ceny Microsoft Awards. „Nejenom tato ocenění nás povzbuzovala v práci na vylepšování této služby," uvedl Milan Dolanský z ČSOB. „Od prvního dne spuštění aplikaci na základě požadavků a komentářů našich klientů pravidelně rozšiřujeme o další služby," doplňuje Dolanský s tím, že po celou dobu fungování je hlavní prioritou jednoduchost obsluhy a rychlost aplikace

Jen v roce 2016 tak v aplikaci klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny provedli více než 4,3 milionu transakcí. Celkem si za pět let aplikaci stáhlo téměř na šest set tisíc přístrojů (konkrétně na 584 760). V roce 2016 SmartBanking používalo bezmála 180 tisíc klientů, jejich počet oproti roku předchozímu narostl o 20 %. Cestovní pojištění si loni přes aplikaci sjednalo více než 10 tisíc klientů a půjčku pak více než 2 tisíce uživatelů. I to představuje nárůst 42 respektive 25 procent oproti roku 2015.

ČSOB je navíc jedinou bankou na trhu, která umožňuje svým klientům spravovat finance z nejnovějších chytrých zařízení. Novinkou je spuštění nové verze SmartBanking pro hodinky Apple Watch a Android Wear. „Jsme v neustálém kontaktu s našimi klienty a chceme, aby mohli využít všech technologií, které mají k dispozici," uzavírá Milan Dolanský z ČSOB.

Era a Poštovní spořitelna jsou obchodní značky Československé obchodní banky, a.s

tisková mluvčí
Monika Buřičová

Tisková mluvčí Poštovní spořitelny

Tel.: +420 702 011 942