Přejít k obsahu
Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

ČSOB NaNákupy

NaNakupy

Představujeme ČSOB NaNákupy

S ČSOB NaNákupy můžete platit mobilem na bezkontaktních terminálech stejně jako svou platební kartou. Nahrajte si do aplikace všechny platební karty i věrnostní kartičky a mějte je stále po ruce v mobilu.

ČSOB NaNákupy umí také zobrazit zůstatek a historii plateb kartou, a dokonce i rychle a bezpečně platit na internetu platební metodou Masterpass.

Nahrávám přehrávač...

 

Vlastnosti a výhody:

  • Plaťte mobilem na bezkontaktních terminálech – stejně jako platební kartou nebo nálepkou
  • Mějte v mobilu platební karty i věrnostní kartičky – v ČSOB NaNákupy je máte všechny stále k dispozici na jednom místě
  • Zobrazte si zůstatek a historii plateb – pro rychlou kontrolu nemusíte otevírat internetové bankovnictví nebo smartbanking
  • Rychle a bezpečně zaplatíte na internetu – s platební metodou Masterpass nemusíte přepisovat údaje o platební kartě při každé platbě
  • Vyberte si hotovost v bezkontaktních bankomatech – jejich počet neustále přibývá

Do budoucna chystáme i správu platebních karet, notifikace o platbách a nákupní seznamy.

Proč ČSOB NaNákupy?

Era a Poštovní spořitelna jsou součástí skupiny ČSOB. Aplikaci NaNákupy a další moderní produkty a služby ČSOB tak můžeme nabídnout i našim klientům.

Bezpečnost

V případě ztráty, krádeže či zneužití vašeho mobilu s aplikací ČSOB NaNákupy kontaktujte ihned Helpdesk platebních karet na čísle 495 800 121. Obratem zablokujeme aplikaci ve všech vašich zařízeních, takže s ní už nebude možné platit. Zablokování se nevztahuje na karty, které nosíte v peněžence – ty budou normálně fungovat.

  • Platební karty ani jejich údaje se neukládají do mobilu – vše probíhá přes šifrovaný kód
  • PIN nebo otisk prstu chrání jak vaše platby mobilem, tak důvěrné informace například zůstatek na účtu
  • Bezpečnost Masterpass plateb zajistí tajné přihlašovací údaje (e-mailová adresa a heslo), při prvním přihlašování si také přes SMS kód ověříme, jestli jste to opravdu vy
  • Pokud máte kartu pojištěnou (Pojištění ztráty a krádeže karty, Pojištění internetových rizik), ochráníme vaše peníze i při ztrátě mobilu
  • Když ztratíte kartu a necháte si ji zablokovat, nebude vám fungovat ani v aplikaci
  • Při používání aplikace ČSOB NaNákupy se prosím řiďte bezpečnostními zásadami

Poraďte se s námi

Zadejte své telefonní číslo a my vám zavoláme. Klienty kontaktujeme v pracovní dny mezi 9:00 – 20:00.

Kde nás najdete?

Kontaktní formulář

Nevíte si rady s výběrem toho správného produktu? Máte nějaké otázky? Náměty? Nenechávejte si je pro sebe!

NAPIŠTE NÁM

Era finanční centra

Specializovaná Era finanční centra jsou pro vás připravena v každém velkém městě po celé České republice. Najděte si to svoje!


Najděte si své Era finanční centrum

Pobočky České pošty

Máte to daleko do našeho finančního centra? V každém kraji jsou vám k dispozici stovky pošt, kde vám rádi poradí a pomohou s výběrem produktu přesně pro vás.

Najděte si svou poštu

Infolinka

Máte otázky? Potřebujete pomoci?

Volejte zdarma

800 210 210

Pro volání ze zahraničí:
Tel.: +420 495 800 124