Přejít k obsahu
Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Smartbanking

Otázky?

Kolik stojí služba Smartbanking?
Aktivace a využívání služby je zdarma. Provádění aktivních operací se řídí aktuálním sazebníkem banky.
Jaké zařízení musím mít, abych mohl využívat tuto službu?
Pro využívání této služby je třeba jedno z uvedených zařízení: iPhone, iPad, iPod (iOS7.0 a vyšší) nebo Android Phone (v. 4.0 a vyšší), Android tablet (v. 4.0 a vyšší) nebo Windows Phone (OS WPhone 7.5 a vyšší), nebo tablet, notebook, PC (OS Windows 8/Windows RT a vyšší)
Smartphony s jinými operačními systémy (např. Symbian) tedy nejsou podporovány? Kdy budou podporovány?
Aplikaci nabízíme pro OS Android, iOS (Apple), Windows Phone a Windows 8, neboť tyto platformy se momentálně těší největší oblibě uživatelů. V budoucnu budeme aplikaci rozvíjet podle přání našich klientů, včetně případného rozšíření na další platformy.
Jak zjistím, jaký operační systém má můj mobilní telefon?
Tato informace většinou bývá uvedena v menu Nastavení – Informace o telefonu.
Vlastním vyhovující zařízení a pro obsluhu účtů dnes využívám Internetové bankovnictví. Musím zřízení služby Smartbanking řešit návštěvou pobočky?
Ne, pokud již dnes máte Internetové bankovnictví se SMS autorizací, instalaci a aktivaci služby si provedete sami bez nutnosti návštěvy pobočky a podepisování smluv.
Mám nainstalovanou verzi smartbankingu s označením 1.x. Mohu ji i nadále používat bez stažení aktualizace?
Ne, nemůžete. Službu je možné používat pouze s verzí 2.1 a vyšší.
Mohu si zažádat o půjčku přes Smartbanking?
Ano, pokud se vám zobrazí předschválený limit pro některou z půjček, kreditku, kontokorent nebo pro jejich navýšení v nabídce Půjčky. Celý proces je velmi jednoduchý a intuitivní. Po volbě požadovaného produktu si upravíte ještě výši částky, zvolíte pojištění, datum splátky a způsob doručení smlouvy. On-line vyhodnocení žádosti trvá max. minutu a ihned víte, zda půjčku získáte. Smluvní dokumenty Vám budou zaslány poštou či kurýrem dle Vaší volby.
Kdy mohu využívat nejaktuálnější verzi služeb Era smartbankingu a další aktualizace, přinášející v budoucnu nové služby?
Doba a technologický pokrok jdou stále dopředu, a to i u fyzických zařízení podporujících Era smartbanking. Snažíme se jít s dobou a aplikaci neustále vylepšovat, aby splňovala potřeby našich klientů, není ale vždy nutné vlastnit nejnovější model zařízení. Naše služby podporují zařízení iPhone 4 a vyšší s verzí operačního systému iOS 7.0 a vyšší.
Pokud upgraduji Era smartbanking na vyšší verzi, musím aplikaci znovu aktivovat?

Není třeba, přehráním nové verze zůstává aplikace aktivní. Před upgradem je však nutné ukončit v aplikaci veškeré činnosti.

Když uzavřu prostřednictvím Era smartbankingu cestovní pojištění, jaký mám doklad o uzavřeném pojištění?

Smlouva bude zaslána na vaši e-mailovou adresu, odkud ji lze v případě potřeby vytisknout.

Kontaktní formulář

Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme!

SJEDNAT SCHŮZKU

Era finanční centra

Specializovaná Era finanční centra jsou pro vás připravena v každém velkém městě po celé České republice. Najděte si to svoje!

Najděte si své Era finanční centrum

Pobočky České pošty

I pobočky České pošty vám zřídí produkt Internetové bankovnictví. Chcete vědět, které to jsou?

Najděte si svou poštu

Infolinka

Máte otázky? Potřebujete pomoci?

Volejte zdarma

800 210 210

Pro volání ze zahraničí:
Tel.: +420 495 800 124