Telefonní bankovnictví

Co je nutné k založení

Není toho moc:

  • Stačí vyplnit žádost o zřízení služby Telefonního bankovnictví, která je součástí žádosti o elektronické bankovnictví, na kterémkoliv obchodním místě – žádost může podat majitel či disponent účtu

Telefonní bankovnictví se vždy vztahuje k účtu. Pokud ještě nemáte žádný účet u Poštovní spořitelny, můžete si Telefonní bankovnictví a účet založit zároveň.

Po zřízení služby obdržíte poštou oznámení o zřízení služby s vaším identifikačním číslem, PIN a heslem (z bezpečnostních důvodů ve třech samostatných zásilkách).

Služeb Telefonního bankovnictví využijete na lince pro klienty +420 495 800 100, kde se identifikujete zaslanými bezpečnostními údaji.

Kde si můžete sjednat Telefonní bankovnictví?

Kontaktní formulář

Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme!

SJEDNAT SCHŮZKU

Era finanční centra

Specializovaná Era finanční centra jsou pro vás připravena v každém velkém městě po celé České republice. Najděte si to svoje!

Najděte si své Era finanční centrum

Pobočky České pošty

I pobočky České pošty vám zřídí produkt Telefonní bankovnictví. Chcete vědět, které to jsou?

Najděte si svou poštu

Obchodní zástupci ČMSS

Produkt Telefonní bankovnictví si můžete sjednat i v pohodlí svého domova, obchodní zástupce se přizpůsobí vám. Najděte si svého obchodního zástupce