Telefonní bankovnictví

Kdy si zřídit Telefonní bankovnictví

  • Když chcete řídit své finance rychle a v pohodlí
  • Když chodíte neradi na pobočky
  • Když máte rádi jednoduché a spolehlivé věci

Co je na Telefonním bankovnictví nejlepší

  1. Zřízení a vedení této služby vás nic nestojí
  2. Můžete provést stejné transakce jako v bance samotné
  3. Telefonní ovládání účtu představuje jak časovou, tak finanční úsporu
  4. Využijete ho kdekoliv, stačí mít u sebe telefon a zavolat
  5. Zcela bezpečný a jednoduchý nástroj k ovládání vašich finančních záležitostí

Základní informace

  • Telefonní bankovnictví je nástroj pro dálkové ovládání vašich účtů pomocí telefonátu na pevnou linku Poštovní spořitelny +420 495 800 100
  • Službu si snadno objednáte na všech obchodních místech Poštovní spořitelny
  • Možnost zaslání potvrzení o zadaných operacích faxem, e-mailem nebo SMS zprávou

Služby Telefonního bankovnictví

  • Zjištění zůstatku, historie pohybů na účtech
  • Zadání či zrušení příkazu k úhradě (jednorázový, hromadný, trvalý, tuzemský, zahraniční)
  • Převody mezi účty klienta v rámci Poštovní spořitelny
  • Příkaz k inkasu a svolení k inkasu (hromadný, trvalý)
  • Dobíjení kreditů mobilních telefonů všech operátorů
  • Příkazy týkající se platebních karet, změny limitu, opětovného vydání PIN
Další informace

Nabízíme vám víc

Kde si můžete sjednat Telefonní bankovnictví?

Kontaktní formulář

Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme!

SJEDNAT SCHŮZKU

Era finanční centra

Specializovaná Era finanční centra jsou pro vás připravena v každém velkém městě po celé České republice. Najděte si to svoje!

Najděte si své Era finanční centrum

Pobočky České pošty

I pobočky České pošty vám zřídí produkt Telefonní bankovnictví. Chcete vědět, které to jsou?

Najděte si svou poštu

Obchodní zástupci ČMSS

Produkt Telefonní bankovnictví si můžete sjednat i v pohodlí svého domova, obchodní zástupce se přizpůsobí vám. Najděte si svého obchodního zástupce