Přejít k obsahu
Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Telefonní bankovnictví

Kdy si zřídit Telefonní bankovnictví

  • Když chcete řídit své finance rychle a v pohodlí
  • Když chodíte neradi na pobočky
  • Když máte rádi jednoduché a spolehlivé věci

Co je na Telefonním bankovnictví nejlepší

  1. Zřízení a vedení této služby vás nic nestojí
  2. Můžete provést stejné transakce jako v bance samotné
  3. Telefonní ovládání účtu představuje jak časovou, tak finanční úsporu
  4. Využijete ho kdekoliv, stačí mít u sebe telefon a zavolat
  5. Zcela bezpečný a jednoduchý nástroj k ovládání vašich finančních záležitostí

Základní informace

  • Telefonní bankovnictví je nástroj pro dálkové ovládání vašich účtů pomocí telefonátu na pevnou linku Poštovní spořitelny +420 495 800 100
  • Službu si snadno objednáte na všech obchodních místech Poštovní spořitelny
  • Možnost zaslání potvrzení o zadaných operacích faxem, e-mailem nebo SMS zprávou

Služby Telefonního bankovnictví

  • Zjištění zůstatku, historie pohybů na účtech
  • Zadání či zrušení příkazu k úhradě (jednorázový, hromadný, trvalý, tuzemský, zahraniční)
  • Převody mezi účty klienta v rámci Poštovní spořitelny
  • Příkaz k inkasu a svolení k inkasu (hromadný, trvalý)
  • Dobíjení kreditů mobilních telefonů všech operátorů
  • Příkazy týkající se platebních karet, změny limitu, opětovného vydání PIN
Další informace

Nabízíme vám víc

Kde si můžete sjednat Telefonní bankovnictví?

Kontaktní formulář

Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme!

SJEDNAT SCHŮZKU

Era finanční centra

Specializovaná Era finanční centra jsou pro vás připravena v každém velkém městě po celé České republice. Najděte si to svoje!

Najděte si své Era finanční centrum

Pobočky České pošty

I pobočky České pošty vám zřídí produkt Telefonní bankovnictví. Chcete vědět, které to jsou?

Najděte si svou poštu

Obchodní zástupci ČMSS

Produkt Telefonní bankovnictví si můžete sjednat i v pohodlí svého domova, obchodní zástupce se přizpůsobí vám. Najděte si svého obchodního zástupce