Životní pojištění

Od 16. 4. 2018 pojištění léčení úrazu v novém!

Životní pojištění pro děti Maxík

Pojistěte svým dětem hezké dětství i budoucnost.

Jsme tu pro vás a vaše dítě v případě, když se přihodí něco nepříjemného. Díky pojištění získáte peníze v případě vážné nemoci, trvalých následků, úrazu a hospitalizace a nově i za léčbu úrazu. Zároveň můžete nechat část peněz zhodnocovat do budoucna pomocí jednoduché investice.

• Jednoduše a rychle – při sjednání není třeba zdravotní prohlídka ani dotazník
  • Pojištění proti lymské borelióze – jako bonus je již v základním pojištění
  • Komplexní úrazové pojištění – výplata bolestného, za hospitalizaci, léčení úrazu a trvalé následky
  • Platby v klidu – využijete platební prázdniny nebo naopak mimořádné vklady
  • Peníze po ruce – můžete vybrat část peněz určených na investice
  • Změny kdykoli – pojištění můžete kdykoli měnit podle potřeby a věku dítěte
  • Bez skrytých poplatků – vždy víte, kolik a za co platíte
  • Věrnostní bonus - odměníme vás každých 5 let trvání pojištění a vrátíme vám 10 % rizikového pojistného

Jak pojištění funguje?

Pojištění se sjednává na dobu určitou, minimálně na 5 let. Můžete je platit měsíčně, čtvrtletně, pololetně nebo ročně. Pojistit můžete dítě ve věku 0 – 17 let a to až do jeho 25 let.

Rozsah pojistných krytí si zvolíte podle sebe. Stejně jako program investování, který ovlivní potenciální zhodnocení. Pojištění si ale můžete sjednat i bez investiční složky.

Informace o poplatcích naleznete v sazebníku, který je součástí pojistných podmínek.

Poskytovatelem pojištění je ČSOB pojišťovna, a.s.

Přehled pojištění

Pojištění vás chrání v případě nenadálých životních situací. Pomůže vám uhradit náklady spojené s léčbou dítěte, ale také vykompenzovat propad příjmu v situaci, kdy musíte s dítětem zůstat doma a starat se o něj. Nastavení pojistné ochrany můžete v průběhu pojištění libovolně měnit podle potřeb a věku dítěte.

• Trvalé následky úrazu s plněním již od 1 % a až s 6 násobnou progresí
  • Hospitalizace následkem úrazu i nemoci s dvojnásobným plněním v případě hospitalizace na ARO, JIP a u neodkladných operací
  • Vážné choroby
  • Pojištění vyjmenovaných úrazů s výplatou „bolestného“
  • Léčení úrazu s výplatou denní dávky - nově lze sjednat ve dvou variantách („Větší úrazy“ a „Větší i menší úrazy“), včetně dvojnásobného plnění při léčení úrazu v nemocnici, bez podmínky na minimální dobu léčby úrazu
  • Pojištění zproštění od placení pojistného pro dospělé
Přehled pojištění

Programy investování

Pojištění můžete využít pro dlouhodobé zhodnocování finančních prostředků prostřednictvím jednoho či více programů investování. Programy lze libovolně kombinovat a měnit v průběhu pojištění. Můžete tak vytvořit pro dítě finanční rezervu a připravit prostředky pro start do života, na bydlení, studium či cokoli dalšího.

Garantovaný program
Pro velmi opatrné klienty, kteří chtějí mít jistotu pevného zhodnocení vložených prostředků. Jedná se o interní fond pojišťovny. Sazba je vždy vyhlášena a zveřejněna v sazebníku. Aktuální vyhlášená výše je 1,3 % p.a. K této sazbě může být dle výsledku hospodaření pojišťovny připsán tzv. podíl na hospodaření.
Konzervativní fond
Je vhodný pro velmi opatrného investora, který nerad příliš riskuje, ale zároveň preferuje vyšší hodnocení než na běžném účtu nebo termínovaném vkladu. Pro jednorázové i pravidelné investice s doporučovanou délkou investičního horizontu minimálně 2 až 3 roky.
Vyvážený fond
Je vhodný pro opatrného investora, který akceptuje určité výkyvy na trzích, které mohou způsobit kolísání hodnoty investice, a jehož snahou je ve střednědobém časovém horizontu dosáhnout průměrného výnosu převyšujícího výnos z bankovních vkladů. Vhodný pro jednorázové i pravidelné investice s doporučovanou délkou investičního horizontu minimálně 4 roky.
Růstový fond
Je vhodný pro odvážného investora, který očekává vyšší zhodnocení vložených prostředků a je ochoten podstoupit vyšší riziko. Vhodný pro dlouhodobější a pravidelné investice s doporučovanou délkou investičního horizontu minimálně 5 let.
Dynamický fond
Je vhodný pro odvážného a zkušeného investora, který je ochoten podstoupit významné riziko spočívající v tom, že hodnota investice může klesat pod výchozí hodnotu. Toto riziko je však kompenzované možností vyššího výnosu. Vhodný pro dlouhodobější a pravidelné investice s doporučovanou délkou investičního horizontu minimálně 7 let.
Akciový mix
Je určen pro odvážného investora, který vyhledává možnost vysokého zhodnocení a je obeznámen s riziky akciových trhů. Investice je možné doporučit pouze s dlouhodobým investičním horizontem 7 a více let.
Programy investování

Opravdu ještě váháte?

Pojištění si sjednáte jednoduše v kterémkoli Era finančním centru.

Sjednejte si schůzku ještě dnes.

Kde si můžete sjednat Životní pojištění?

Kontaktní formulář

Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme!

SJEDNAT SCHŮZKU

Era finanční centra

Specializovaná Era finanční centra jsou pro vás připravena v každém velkém městě po celé České republice. Najděte si to svoje!

Najděte si své Era finanční centrum

Infolinka

Máte otázky? Potřebujete pomoci?

Infolinka

Svět odměn