Ombudsman skupiny ČSOB

Ochránce vašich práv a partner ve skupině ČSOB

Nejste spokojeni s úrovní poskytovaných služeb? Jste přesvědčeni, že postup ČSOB nebyl správný nebo máte námět na zlepšení? Nesouhlasíte s výsledkem reklamace? Obraťte se na ombudsmana skupiny ČSOB. Podívá se na vaše podání znovu vaším pohledem a prověří, zda vše proběhlo opravdu správně.

Kdo se může na ombudsmana obrátit?

Služby ombudsmana mohou využít jak klienti obchodních značek ČSOB, ČSOB Premium i Poštovní spořitelny, tak ti, kteří ještě našimi klienty nejsou.

Jak postupovat, pokud nám chcete sdělit svou nespokojenost

  • Ombudsman neřeší přímo vaši reklamaci, ale posuzuje správnost postupu jejího vyřízení. Proto prosím vždy nejprve podejte svou reklamaci nebo stížnost dle Reklamačního řádu. (pokud jste klient Hypoteční banky, ČSOB Penzijní společnosti, Českomoravské stavební spořitelny, ČSOB Pojišťovny nebo ČSOB Leasingu, kontaktujte nejprve reklamační útvary dané společnosti)
  • Váš podnět ombudsman poté nezávisle posoudí a navrhne řešení daného problému
  • Současně vyvolá interní diskusi o vašich námětech, aby mohlo dojít ke zlepšení služeb
  • Vždy se na záležitost dívá vašima očima a bude s vámi komunikovat tak, abyste skupině ČSOB rozuměli

Jak ombudsmana kontaktovat

Podání, náměty na zlepšení a podněty k prošetření nám neváhejte předat:

Martin Kovář - foto

„Jsem ochránce práv a oprávněných zájmů klientů Československé obchodní banky, a.s. Vážím si vašeho názoru. Díky vám a vaší zpětné vazbě se daří zkvalitňovat naše služby."

Martin Kovář, ombudsman ČSOB

Výroční zprávy