Bezpečnost na internetu

Nemáte u nás účet? Vyřízení je jednoduché

  • navštivte nejbližší pobočku České pošty nebo kterékoliv Finanční centrum, se vším vám pomůžeme
  • nový účet nastavíme přesně podle vašich potřeb
  • zařídíme zrušení původního účtu

Jak přejít a co připravit

Krok 1: Navštivte pobočku České pošty nebo kterékoliv Finanční centrum

  • Konkrétní čas schůzky si můžete domluvit na bezplatné lince 800 210 210 nebo online.
  • Vše, co potřebujete, je občanský průkaz a číslo původního účtu. Pokud na schůzku vezmete i výpis z původní banky, nastavení nového účtu bude ještě snazší.
  • Nové číslo účtu dostanete ihned se smlouvou, účet tedy můžete začít okamžitě používat.

Krok 2: Ihned se pustíme do práce.

  • Ve spolupráci s původní bankou nastavíme trvalé příkazy, svolení k inkasu a převedeme vaše peníze. Vše vyřídíme tak, aby váš nový účet byl nastavený co nejdříve.

Krok 3: Vše je hotovo!

  • O dokončení převodu vás budeme informovat SMS. Informace, kde všude změnu účtu nahlásit (např. zaměstnavateli, telefonnímu operátorovi) najdete v Užitečných tipech.

Užitečné tipy

O změně účtu informujte:

  • svého zaměstnavatele, aby věděl kam zaslat výplatu
  • školní jídelnu, družinu a další instituce, kam posíláte peníze
  • svého telefonního operátora, poskytovatele internetu i energií

Formuláře pro oznámení nového čísla účtu naleznete v Dokumentech ke stažení.

Na co nezapomenout

O kodexu mobility

Aby byla změna účtu co nejjednodušší, celý přechod se řídí tzv. Kodexem mobility. Banky se o vše postarají samy a vám tak stačí dodat jen minimum informací. Kodexem mobility se řídí téměř všechny banky v ČR.

Přejít z banky, která nepodepsala Kodex mobility, je možné kdykoli a zdarma tak, jak je to běžné u ostatních bank. Jen je potřeba počítat s několika dokumenty navíc.

Úplné znění Kodexu České bankovní asociace Více informací